نگاشته شده توسط: عقیده و جهاد | ژانویه 17, 2010

سخنانی که با خون نگاشته شده است

سخنانی که با خون نگاشته شده است
چگونه نوشته هایم که در راه الله نوشته ام،مرا به قتل نمی رساند؟
یا من یا او!
دنیا گنجایش هر دوی ما را ندارد،چاره ای نیست یکی از ما باید بمیرد…تا آن دیگری زنده شود،و دوست دارم که من کسی باشم که اول می میرد.
سوگند به الله اگر شهادت فی سبیل الله هیچ سعادتی نداشت جز بخشیده شدن گناهان و معافیت از سؤال ،برای من شایسته می بود که هر چیزگرانقدرم را و هر چیزگرانقدرترم را در راهش فدا کنم،چه برسد به فردوس اعلی؟
ابو دجانه خراسانی

منبع:منبرالتوحید والجهاد


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

